joi, 5 mai 2016


În săptămâna "ȘCOALA ALTFEL" programul ”Să știi mai multe, să fii mai bun!” se desfășoară în perioada 18-22 aprilie 2016 și constă în derularea, la nivelul fiecărei unități de învățământ, într-o săptămână din al doilea semestru școlar, a unui orar special format doar din activităţi cu caracter non-formal.
   Programul își propune implicarea, deopotrivă, a elevilor și a dascălilor, în activități extracurriculare și extrașcolare, interesante, care să le valorizeze talentele, preocupările extra-şcolare şi competenţele în domenii cât mai diverse și interesante.

   Anul acesta, clopoţelul acestei săptămâni va suna în data 18 aprilie 2016. Activităţile propuse exced curriculumul național și sperăm să aducă plus-valoare întregii comunităţi şcolare, prin competenţe, coeziune, spirit de echipă și nu în ultimul rând, prin zâmbetele elevilor și dascălilor implicaţi.

   Partenerii Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice în acest demers sunt numeroși. În primul rând, e fiecare dascăl şi elev din România. Totodată, ne bucurăm de sprijinul structurilor reprezentative ale elevilor, prin intermediul Consiliului Naţional al Elevilor, dar şi al organizaţiilor non-guvernamentale care se vor implica direct, prin proiecte implementate voluntar şi gratuit la nivelul şcolilor. 
Una dintre activitățile organizate  în această săptămână în cadrul Liceului "Vasile Lupu" care mi-a plăcut mult a fost "Natura din jurul lui Vasile Lupu". 
Ce a însemnat asta?
R.: Ne-am plimbat cu clasa și doamna dirigintă pe aleea cu castani din fața liceului si o expediție în poieniță.
 Hai ca să vă explic ce a însemnat această activitate. Trecem peste partea cu plimbatul pe aleea cu castani, pentru că nu a fost nimic special în partea aceasta a activitații. 
Doamna dirigintă ne-a propus ca să mergem pentru a ne arăta poienița liceului (suntem clasa a9.a, la început, n-am avut timp ca să mergem acolo). Am mers printr-un șanț, am ajuns într-o râpă (cu o seară înainte a plouat și bineînțeles că ne-am cam murdărit tenișii, iar eu mi-am mai luat și teniși albi, oof :(( ) ploaia a distrus pădurea și peste tot vedeai crengi rupte, frunze, gunoaie etc. Am ajuns într-un loc deschis. Ni s-a spus că pe vremuri aici se făceau orele de biologie și geografie. Am făcut poze... am admirat peisajul, am făcut glume și după ne-am îndreptat spre liceu. Noi care nu ne cam orientăm prin spațiu am vrut să o luăm spre Breazu. Eeh, am ajuns , totuși, prin spatele cantinei și după ne-am întors de unde am plecat.

Un comentariu: